Sunday 25 November 2012

Centrum Nauki Kopernik

Hej!

Dzisiaj znowu zabiegana. Znowu na maxa zmęczona. Piszę post, lecę się umyć, oglądam Dragons den i idę spać.I czeka mnie kolejny ciężki tydzień... Sukienki nowe od EB przyszły, zakochałam się w nich bez reszty. Ale kiedy sesja-nie wiem. Na razie boli mnie głowa, nie ufarbowałam się, ani nie zrobiłam paznokci...ech.

Dzisiaj ze znajomymi byliśmy w Centrum Nauki Kopernik. Widząc kolejkę, w której staliśmy około godzinę, prawie chcieliśmy zrezygnować ze zwiedzenia, ale zostaliśmy-i nie żałujemy. Chyba najlepsze tego typu miejsce w całej Polsce. Będąc w muzeach techniki w Berlinie czy Pradze stwierdzam, że śmiało może konkurować z tymi muzeami. Zwłaszcza, że całość jest w pełni interaktywna!

 Niestety nie zrobiłam wielu zdjęć. Bardziej byłam nastawiona na testowanie wszystkich stoisk:) Nie da się tego opisać, trzeba przyjść i samemu spróbować! Można przeżyć trzęsienie ziemi, zobaczyć jak działają filtry polaryzacyjne, sprawdzić się z prędkością podobną do którego zwierzęcia biegamy, pobawić się żywym srebrem, położyć się na łóżku z gwoździ(zapomniałam jak się nazywa), zmienić swój głos w 'roboci', mysi pisk czy też ton rodem z horroru. Do tego masa zagadek logicznych, które nas zajęły nam ponad trzy godziny! SERDECZNIE POLECAM! Koszt 16zł(ulgowy), aczkolwiek-warto:)
A oto jaki Nas widok spotkał idąc do metra. Przywykłam do niebieskiego pałacu kultury, fioletowego. Ale wielokolorowego jeszcze nie widziałam! Aż zostawiłam Wam nieobrobione byście mogli zobaczyć ten efekt:)

Dobranoc!

4 comments:

  1. Zazdroszczę ci i to jak! Chciałabym mieszkać w Warszawie, albo chociaż niedaleko :(

    ReplyDelete
  2. Nie widziałaś kolorowego? :) Często jest, od kilku lat już:)
    Też wczoraj wieczorem byłam w centrum i też robiłam zdjęcia pkinu, ale niestety z przymusu - na reportaż do szkoły :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niestety nie mieszkam w Wawie to nie miałam nigdy okazji widzieć:)

      Delete
  3. Jeszcze nigdy nie byłam w Centrum..., a bardzo bym chciała

    ReplyDelete

Bezpodstawna krytyka, obrażanie oraz spam nie będą dodawane.
Dziękuję, że wyraziłeś/aś swoją opinię i zapraszam ponownie!

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć