Sunday, 2 December 2012

Julita i Kasia.

Hejka!
 Dzisiaj przedstawiam sesję z Kasią i Julitą. To już kolejna moja współpraca z tymi dziewczynami. Dzisiaj niestety nie udało nam się wykonać zamierzeń, ze względu na przerażająco zimny wiatr! Dziewczyny nie dawały rady, cieniutkie sukienki w szczerym polu przy temperaturze bliskiej zera, do tego z ostrym wiatrem... Niemożność zapanowania nad mimiką. Dlatego przeniosłyśmy się do galerii, którą o dziwo po ponad roku wreszcie otworzyli i na pierwszym piętrze! Sukienki od ElisaBest! niestety nie są wszystkie kolory, nie zdążyłyśmy ... ale zapewne jeszcze dorwę jakąś pannę i pstryknę resztę.













Ja tymczasem lecę. Trzeba się pouczyć na jutrzejszego kolosa, a wydaje mi się, że wiem coraz mniej ;3 a Was zapraszam do zadawania pytań w *FAQ*. A Wasze blogi i odpowiedzi na komentarze 'zrobię' wieczorem:)

Papa!

24 comments:

  1. Genialnie! Jak mi się ostatnio podobają takie zdjęcia jak te w centrum ;)

    ReplyDelete
  2. przepiękne, przecudowne zdjęcia:) Uwielbiam na nie patrzeć, dziewczyny wyglądają rewelacyjnie, a te sukienki :) Magia !!!

    ReplyDelete
  3. Trzecie zdjęcie jest świetne, chyba najciekawsze :)
    A na ostatnim - dziewczyna ma przepiękne oczy! ostatnio strasznie na to uwagę zwracam;D

    ReplyDelete
  4. Ooo widzę zmiany :)) Ładna sesyjka :)

    ReplyDelete
  5. W sumie to masz rację, nie pomyślałam o tym.
    Dzięki za info :) Znowu mi pomogłaś :)

    ReplyDelete
  6. ostatnie zdjęcie genialne, takie świąteczne

    ReplyDelete
  7. You girls are so beautiful! Lovely <3

    ReplyDelete
  8. hi dear...great blog...
    what do you think to follow each other? I'll wait for you on my blog...
    kiss and have an happy start of week
    vendy

    FOLLOW ME ON:
    the simple life of rich people blog
    instagram @thesimplelifeofrichpeople
    twitter @simpleliferichP

    ReplyDelete
  9. te "wywiady" sa tez o zyciu zagranica,dlaczego akurat dziewczyny wyjechaly tam gdzie wyjechaly,ale nie przymuszam

    ReplyDelete
  10. Jakoś wyszła taka, bo było ciemno... Wyszedł szum na zdjęciu i po usunięciu wyszło co wyszło. Nie jestem zadowolona ;/ Inne stylizacje lepiej wyszły.

    ReplyDelete
  11. przy takiej pogodzie sesje na zewnątrz są okropne jak trzeba się rozebrać... ja zawsze ląduję po czymś takim w łóżku... ale piękne fotki!

    ReplyDelete
  12. W tym secie to zdjęcia z aparatu Ani. 2 ostatnie są z mojego.
    Ja miałam ustawioną czułość na 1000. Ale pokój był strasznie ciemny, blendą dużo nie ugrałam, bo człowiek "blenda" zawiódł... Z ręki robione.

    ReplyDelete
  13. Ale miło się ogląda takie zdjęcia ;p

    ReplyDelete
  14. masz same piękne modelki :)

    co do organizera, to najpierw musiałabym sprawdzić czy jeszcze są, a potem możesz zrobić przelew a ja Ci je wyślę ;)

    ReplyDelete
  15. Dziewczyny wyglądają bosko! :)

    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs- do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :)

    ReplyDelete
  16. i love those shots, they really captured the beautiful souls in those eyes :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Dwójka i przedostatnie - mega ;). Fajne ujęcia.

    P.S. Mosty już u góry są całe gotowe?

    ReplyDelete
  18. tylko pozazdrościć zdjęć ♥

    ReplyDelete

Bezpodstawna krytyka, obrażanie oraz spam nie będą dodawane.
Dziękuję, że wyraziłeś/aś swoją opinię i zapraszam ponownie!