Monday 14 January 2013

Testy w studio.

Hej!
Wiem, że dawno nie pisałam i trochę i Was zaniedbałam, ale naprawdę brak mi czasu na cokolwiek. Zdjęcia, 'praca' dla ElisaBest! , studia...zabierają naprawdę sporo czasu. Teraz przede mną masa zaliczeń, projektów, dlatego troszkę stopuję ze zdjęciami. Również tyczy się to moich ukochanych książek(przez święta wzbogaciłam sie o ok 7 pozycji-niestety brak czasu)...
Działo się u mnie również sporo. Ale nawet nie będę opisywać, bo dosłownie padam. Cały tydzień również będę miała zabiegany, nawet nie wiedząc w co ręce włożyć, a wiadomości się piętrzą niesamowicie...na samym maxmodels mam ich 17... będzie trzeba przysiąść...
Ale ja nie o tym;) Od ostatniego postu miałam kilka sesji. Niestety kilka całkiem zwykłych, nic szczególnego. Jednak należenie do agencji modelek o niczym nie świadczy. W 90% przypadków ich zdjęcia to retusz, a o pozowaniu mogę zapomnieć... Jednakże miałam też kilka testów w studio, które już jest na 'wykończeniu', czekam już jedynie na statyw i parasolkę. Z biegiem czasu kupię również softboxa:) Pokażę Wam kilka kadrów z najbardziej udanych testów. Niestety kilka, bo...tak, brak czasu na obrobienie większej ilości.

Hi guys!
I know, that I haven't written and I little neglected you, but I don't have time...unfortenately. Photos, 'work' for ElisaBest!, study...take a lot of time. I don't have time even for read my book!(After christmas I have about 7 new books!) Now in front of me a lot of tests, projects, so I stop with photos a little... 
This week will be bussy, too. I don't know how to handle it...
But today I have post for you with session in my 'studio'. I had some outdoor sessions  but most are so so. Still belonging to a modeling agency doesn't mean. Most models looks terrible without any make-up and they don't know how to pose...However, keep some photos from my last session in my 'studio'. :) Unfortunately only a few, because... I don't have time:(







+ zapraszam Was jeszcze do konkursu, który organizuję z ElisaBest! , w którym do wygrania jest sukienka! :) Wystarczy wejść w linku, w którym piszecie "chcę ją!" oraz polubić fanpejdż ElisaBest! oraz mój:) Zgłoszenia do 16 stycznia!

15 comments:

  1. Ale piękna dziewczyna! Zdjęcia jak zawsze cudowne! :)

    ReplyDelete
  2. Jedynka bardzo dobra. Ja bym polecał Ci pobawić się w strobing. Mogłabyś korzystać nie tylko w pomieszczeniach, ale i (a nawet głównie) w plenerze :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. A tu masz fajny poradnik, jak można taki zestaw zrobić nie dużym nakładem finansowym: http://tomaszpluszczyk.pl/strobing-blyskanie-niskim-kosztem-swiatlo-ciagle-vs-blyskowe/

      Delete
  3. Strasznie ładne zdjęcia! :) Życzę Ci dalszych sukcesów :) Długo fotografujesz? Wiem jak to jest kiedy tak wiele czasu pochłania nauka:( dlatego też i mój blog stoi w miejscu :(

    ReplyDelete
  4. ładna modelka, zdjęcia jak zawsze świetne ;)

    ReplyDelete
  5. świetne zdjęcia!^^ ;)
    dzastalife.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. dziewczyna ma przepiękną urodę i zdjęcia jak najbardziej to podkreślają ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ale świetne! podobają mi sie baaardzo;)

    ReplyDelete
  8. wow, zdjęcia na[prawdę rewelacyjne! bije od nich profesjonalizm. ;) zwłaszcza portrety podobają mi się najbardziej. ;)
    pozdrawiam serdecznie. ;)

    ReplyDelete
  9. zdjecia rewelacja a modelka przecudna <3

    ReplyDelete
  10. Nowy wygląd bloga czy mi się wydaje?;)

    Oj, wiek nie gra roli. Mimo wszystko - jeżeli kiedyś zechcesz z nami podyskutować na jakiś temat, to zapraszam :)

    ReplyDelete
  11. chyba dawno mnie tu nie było,bo sporo się zmieniło:)
    Super, podziel się opinią po obejrzeniu,jestem ciekawa czy to tylko mi tak przypadl do gustu:)

    ReplyDelete

Bezpodstawna krytyka, obrażanie oraz spam nie będą dodawane.
Dziękuję, że wyraziłeś/aś swoją opinię i zapraszam ponownie!

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć