Friday 19 April 2013

Spring is coming?

Już naprawdę spory czas temu razem z Dominiką i Patrycją wykonałyśmy lekko wiosenną sesję, pomimo iż chyba jeszcze wtedy na dworze leżał śnieg. Całość jest subtelna, świeża/wiosenna. Nie obrobiłam jeszcze wszystkich kadrów, ale tutaj garstka zdjęć z tej sesji:) Podobają się?

Jak ja dawno nie byłam na zdjęciach...być może w niedzielę coś się pojawi. Na razie obrabiam zaległości+ślub koleżanki, a jutro czeka mnie bal licencjacki. To już moja trzecia tego typu impreza w 'karierze', zobaczymy jak będzie:)






Model: Dominika C.

8 comments:

  1. Piękna sesja, Dominika ma niesamowitą i oryginalną urodę!

    ReplyDelete
  2. Piękna sesja, wszystkie Twoje zdjęcia są wyjątkowe.

    ReplyDelete
  3. Z chęcią zobaczyłabym tu ślubne zdjęcia :) Bardzo lubię takie oglądać.

    Natomiast na zdjęciach widzę Panią Wiosnę w najlepszej odsłonie <3

    ReplyDelete
  4. Modelka świetna, a cała sesja niesamowicie subtelna i urocza. Mam nadzieję, że jak obrobisz więcej zdjęć to się nimi z Nami podzielisz ;)
    Powodzenia na balu!

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia genialne i piękna modelka ;)

    ReplyDelete
  6. Powodzenia na balu licencjackim , nie wiedziałam że takowe są :P

    Bardzo urokliwe te zdjęcia z ostatniej sesji. Przepełnione nutką delikatnego usposobienia.
    Mnie teraz czeka dużo focenia, aż się boje czy starczy mi czasu hihi

    Obserwuje Ciebie i Towje prace na okrągło.:)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za dzisiejszą sesje?

    ReplyDelete
  7. Piękne kadry :) Bardzo fajne, delikatne kolory oraz niesamowita fryzura :) Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete

Bezpodstawna krytyka, obrażanie oraz spam nie będą dodawane.
Dziękuję, że wyraziłeś/aś swoją opinię i zapraszam ponownie!

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć