Monday 18 August 2014

Adam Szymczak

Cześć!

Co u Was słychać? Jak mijają Wam ostatnie dni wakacji? Ja już co prawda wakacji nie mam, studia się skończyły teraz smutny obowiązek szukania pracy nastał, ale szukając chcę wykorzystać ten tydzień najlepiej jak umiem podczas zdjęć. Zdaję sobie sprawę, że jak tylko znajdę pracę czasu na zdjęcia będzie bardzo mało. Jedynie TFP ze znajomymi czy płatne projekty. Ale na razie skupmy się na tym, że czeka mnie kilka fajnych sesji z nowymi ludźmi, gdzie z niektórymi osobami umawiam się na zdjęcia już chyba rok!:) Będzie fajnie, ach!

A dzisiaj mam dla Was zdjęcia z sesji z Adamem. Adam jest blogerem a przede wszystkim stylistą. Poznaliśmy się przez maxmodels, zaproponował mi sesję na bloga. Zgodziłam się. Model a do tego model z naprawdę ciekawym stylem to nowum w moim portfolio. Niestety mieliśmy samego pecha podczas zdjęć. Najpierw mnie uciekł autobus, potem źle zrozumieliśmy się z Adamem co do mojego zapisu na facebooku i trochę czekałam na niego, marznąc z mojej głupoty w krótkich spodekach gdzie było 16 stopni i zero słońca. Do tego było okropnie pochmurno, a zdecydowanie tę sesję widziałam ze słońcem:( No cóż, może jeszcze uda się nam spotkać i zdziałamy coś jeszcze, a warunki nam nie przeszkodzą w tym:)













No i moje klasyczne pytanie, które zdjęcie Wam się najbardziej podoba?:)
+co byście chcieli zobaczyć w następnym poście? Jakiś konkretny temat dotyczący fotografii/techniki? Piszcie!:)

4 comments:

  1. piękne kadry! a jaki pozytywny Pan hihihihi ;p

    ReplyDelete
  2. Robisz naprawdę bardzo dobre zdjęcia! Każdy kadr widać, że jest dokładnie przemyślany oraz każdy kadr ma porównywalną kolorystykę co jest najważniejsze! A co do modela to ma świetny styl ;) Pozdrawiam cieplutko :*

    ReplyDelete
  3. czarno-biały portret zdecydowanie skradł moje serce! :)

    ReplyDelete

Bezpodstawna krytyka, obrażanie oraz spam nie będą dodawane.
Dziękuję, że wyraziłeś/aś swoją opinię i zapraszam ponownie!

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć