Sunday 10 March 2013

Co robiła Śliwka?


Heeeej kochani!

               Tak wiem, nie pisałam  naprawdę długo, ale studia mi to kompletnie uniemożliwiły. Nie robiłam żadnych sesji poza trzema, bo złapały mnie egzaminy, poprawki. Potem powrót na uczelnię i każdego dnia siedzę tam od 10 do 20... no niestety nie ma kiedy czego zrobić. Do tego w ten weekend, a dokładniej dzisiaj miałam zrobić sesję, większy projekt. Ale modelka się wykruszyła z bardzo idiotycznego powodu "chyba chłopak ze mną zerwie, więc będę płakać w niedzielę", fryzjer przez to odpadł i spadł znowu śnieg, ale co tam. 

                   Poniżej widzicie sklejkę zdjęć, które zrobiłam w przeciągu ostatniego miesiąca. Kilka ujęć z Warszawy ze spaceru z chłopakiem, ujęcia notatek czy też książek kiedy uczyłam się do egzaminów, zdjęcie faworków, tortilli <3 , zdjęcia z wizyty w sejmie, moje zabawy z owocami w wodzie, powitanie wiosny przez płockie morsy, bukiecik tulipanów od chłopaka, oraz drugi bukiecik tulipanów z czterema kinder niespodziankami z okazji Dnia Kobiet, ujęcie z wczorajszej sesji z Magdą, małe czarne karteczki z wyciętymi wzorkami, które dostałam od Aleksandry i które będą mi służyć jako szablony bo bokehu(muszę wreszcie je wykorzystać!). Na sklejkę załapały się również moje dwie nowe myszki kupione w zeszłą niedzielę, nowokupiony lakier Catrice, na powitanie wiosny w pięknym soczystym pomarańczu z delikatnym pyłkiem złotych drobinek,  wypełniony po brzegi kuferek z kosmetykami, które noszę na sesje, ciasto od chłopaka, w którym zrobiłam oczy i widać uśmieszek, oraz nowe książki, które sobie sprawiłam za zaliczone sesje;)


          A więc tak spędziłam okres, kiedy nie było mnie na blogu, ale już powracam i niedługo wstawię dwa sety zdjęć z Magdą i Dominiką. Oraz mam nadzieję wreszcie tutorial makijażowy, który może jeszcze dzisiaj nakręcę póki mam światło... I myślę jakie zrobić tutoriale fotograficzne, oraz ostatnio wzięło mnie na zmianę znowu, szablonu...;P



6 comments:

  1. Tez zastanawiam się nad zmianą szablonu ;D.
    A tutoriale fotograficzne chętnie bym poczytała ;D

    ReplyDelete
  2. fajny mix;-)
    jakbyś chciała mogę ci zrobić nagłówek na bloga, pozdrawiam;-)

    ReplyDelete
  3. widzę, że list doszedł ;>
    czekam z niecierpliwością na efekty !

    ReplyDelete
  4. robisz świetne zdjęcia:) a tak wg widzę że lubisz czytać książki, poleciłabyś jakieś? Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. hm... takiej wymówki nie znałam :)

    ReplyDelete
  6. Mix bardzo pozytywny! Dziewczyna miała ... cóż... bardzo oryginalną wymówkę.
    Aaa, zawaliłam. Twój rysunek jest już gotowy i czeka grzecznie w pudełku na wolną chwilę :(
    Ostatnio miałam niezłe urwanie głowy w szkole, dni otwarte, zebrania, przedstawienia, próby, nauka ;/ a teraz jeszcze jestem chora i musiałam skończyć pracę na konkurs :(

    ReplyDelete

Bezpodstawna krytyka, obrażanie oraz spam nie będą dodawane.
Dziękuję, że wyraziłeś/aś swoją opinię i zapraszam ponownie!

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć