Saturday 27 September 2014

In fairytales again...

Hej!


Przychodzę dzisiaj z postem, z którego zdjęcia zostały wykonane już prawie miesiąc temu. Niestety uwidziałam sobie pewną wizję kolorystyczną w głowie...A zawsze jak coś sobie uwidzę i nie mogę tego wykonać, bo mi nie wychodzi-nie umiem obrobić zdjęć:( Nie jestem w pełni zachwycona z technicznego punktu widzenia - kolorystyki, ale może ze dwa się Wam spodobają:)







Mnie osobiście najbardziej podobają się czwarte, szóste, siódme oraz ostatnie:)
Niedługo post z sesji z Kingą oraz Angelą.
Do następnego!

3 comments:

  1. Ostatnie zdjęcie jest świetne!! Kolorystyka jak najbardziej odpowiednia.
    Jedna z moich ulubionych Twoich sesji , aaa !:)

    P.S. Konik lubi zdjęcia :)

    ReplyDelete
  2. uwielbiam takie zdjęcia. :)
    świetnie.

    ReplyDelete
  3. mi się własnie kolorystyka podoba chociaż mogło być lepiej (jak zawsze), a co do samych zdjęć to są świetne, piękny klimat <3

    ReplyDelete

Bezpodstawna krytyka, obrażanie oraz spam nie będą dodawane.
Dziękuję, że wyraziłeś/aś swoją opinię i zapraszam ponownie!

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć