Thursday 20 November 2014

Asia Kubicka

Cześć!

U mnie wiele zawirowań, wobec tego również i wiele sesji i projektów, w których biorę udział. Niestety zdrowotnie padam, bo wykrakałam sobie kolejną kontuzję i człowiekowi nic się przez to nie chce. Nadrabiam więc dopiero teraz z obróbką zaległych sesji. Ufff, czas przysiąść, bo nie lubię jak zdjęcia zalegają i nic nie wysyłam modelkom:( 

Dzisiaj mam dla Was sesję z Asią, przy której malowała moja niezastąpiona i fenomenalna Karolinka, która już nie raz czarowała cuda i wierzę jej w ciemno! Ta sesja w wannie jest moją już szóstą sesją w wannie, wow! Praktycznie każda inna, w każdej mam jeden ulubiony kadr i fotografowanie w wannie chyba nigdy mi się nie znudzi:)





Drugi, a raczej pierwszy set, który zrobiłyśmy tego dnia był trochę na szybko, do tego mnóstwo sąsiadów akurat się kręcących i światło nie do końca sprzyjało, ale coś wyszło, a więc oto kilka kadrów z drugiej stylizacji:





Które ze zdjęć są waszymi faworytami? Bo dla mnie bez wątpienia drugie, piąte oraz szóste z wannowej sesji, oraz ostatnie z gitarą:)

2 comments:

  1. te w wannie mistrzostwo i to body takie znajome ;D

    ReplyDelete
  2. Sesja w wannie mega. Dziewczyna wygląda jak Angelina Jolie!

    ReplyDelete

Bezpodstawna krytyka, obrażanie oraz spam nie będą dodawane.
Dziękuję, że wyraziłeś/aś swoją opinię i zapraszam ponownie!

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć