Thursday 2 April 2015

REVIEW: Lenses from Uniqso

Cześć!
Hi guys!

Dzisiaj przyszłam do Was znowu z recenzją i paroma kadrami z sesji. Pod lupę biorę soczewki, które dostałam od firmy Uniqso. Zaraz po PinkyParadise jeden z najbardziej znanych sklepów, którzy specjalizują się w sprzedaży soczewek. Dla mnie jest to trzeci sklep, z którym mam do czynienia, a przy tym drugie soczewki, które sama osobiście nosiłam - dwie pozostałe były z PinkyParadise, które zamówione były dla Lulu.
Today I have for You review about lenses from Uniqso. It's one of the most popular shop which sell contact lenses - I really recommend it! Because of the huge benefits one is supposed to get at placing an order with uniqso!Today it's my second pair of lenses which I wore.



Jak widzicie soczewki dostajemy w uroczym pudełeczku. Szkoda tylko, że Uniqso podpisało się tylko z tyłu pudełka, zamiast z przodu. Soczewki w klasycznych słoiczkach - tutaj już miałam mniejsze problemy niż w Klenspop jeśli chodzi o otwieranie. 
Tym razem postanowiłam zamówić inny kolor niż mam naturalnie. Naturalnie mam piwne oczy, a tu jak widzicie postawiłam na niebieski. Soczewki są naprawdę fajne, nieco powiększają oko i mają ładny wzór. Jedyne co mi wadzi to to, że z racji posiadania ciemnych oczu muszę szukać soczewek, które mają ciemny środek. Niestety tutaj dziura jest na tyle duża, że strasznie wybija się moja tęczówka, kiedy źrenica jest mała, przez co soczewki nie nadają się do codziennego wychodzenia do ludzi:( Wobec tego będę ich używać jedynie do sesji zdjęciowych, gdzie mogę poprawić oko w programie.

As You see, we get lenses in cute little box. But I have one small note for Uniqso - why You drop Your name of the back - no front? :( 
In this time I chose blue color of lenses - my natural iris is brown. Unfortunatelly I have to look for lenses which are black/dark at the center of lenses otherwise it doesn't look good. Unfortunatelly - again, this lenses have to big hole at the center so You can see my natural iris... So, I decide to wearing it only to photoshoots, because I can photoshop it.




Poniżej możecie zobaczyć jak soczewki prezentują się w naturalnym świetle. Jak wspomniałam niestety kiedy jest dużo światła i źrenice robią się małe, soczewki nie wyglądają korzystnie na brązowych oczach - a przynajmniej w moim odczuciu, może dla ciemnych brązów byłoby ok, ale ja mam bardziej piwne-jasne oczy. 
Jeśli chodzi o techniczny aspekt. Jak słusznie zauważyła Lulu, opakowanie, w których przechowujemy soczewki przypominają kryształki. Opakowanie jest masywne, chociaż mam wrażenie, że nieszczelne, bo trochę miałam je mokre po włożeniu do kosmetyczki. Jeśli chodzi o same soczewki. Są to GEO Xtra Blue, które mają 15mm średnicy. Są to soczewki dwutonowe bez korekcji wady wzroku. Są one większe od moich wcześniejszych, ale mimo to łatwiej mi jest je założyć niż tamte. Chyba są też wygodniejsze.

Below You can watch how these lenses looks like in natural light. That I said when is a lot of light my pupils are small and in my opinion looks strange. Maybe for people who have darker iris will be good. 
And what can I say about wearing? Lenses are cute and they have really nice color! These lenses are bigger than lenses from Klenspop BUT I wear it faster! Model of lenses is GEO Xtra Blue, with 15mm diameter. 


A teraz kilka kadrów z mini sesji, w której wystąpiłam w roli fotografa-wizażystki-stylistki-modelki:) Według mnie soczewki wyglądają lepiej kiedy zmieni się kolor naturalnej tęczówki na czerń.
And at now I want to show You a few photos from mini-photoshoot, where I was photographer-makeup artist-stylist-model in one:) In my opinion lenses looks better when I change my natural iris to black.

Oceńcie sami! Makijaż w sesji wykonałam znów cieniami oraz tuszem - jest naprawdę obłędny - od Ingrid!
Please, judge yourselfe! Make-up in this photos I have performed using cosmetics from Ingrid!






A Wy co myślicie o tych soczewkach? lepiej z czarnym środkiem czy naturalnym-piwnym? Używaliście soczewek od Uniqso?
Do następnego!

And You? You met with lenses from Uniqso? What do You think? The better look is this with black or my natural brown iris?
See You soon!

1 comment:

Bezpodstawna krytyka, obrażanie oraz spam nie będą dodawane.
Dziękuję, że wyraziłeś/aś swoją opinię i zapraszam ponownie!

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć