Wednesday 22 October 2014

Post Apo - Westeland II

Hej!

Dzisiaj przyszłam do Was z naprawdę dłuuugim postem. A raczej dużą ilością zdjęć:) W ostatnią niedzielę miałam przyjemność uczestniczyć w sesji organizowanej przez Pospolite Ruszenie Fotograficzne. To było moje bodajże 4 spotkanie z PRF. Wcześniej byłam na Halloween, sesji inspirowanej filmami T.Burtona, Balu u mafioza, czyli latach 20. Następnie na mało udanej w zdjęcia sesji inspirowanej Rokoko. Najbardziej podobało mi się podczas Lat 20. Może dlatego, że uwielbiam tamten okres - filmy, gry, książki, "stylizacje". A do tego wreszcie była większa dawka panów:) I udało mi się zrobić parę filmowych kadrów. 

Co się tyczy tego wydarzenia, to było one organizowane przez Annę Malicką Cybulską i Joannę Kołakowską. Tematem sesji był szeroko pojęty świat postapokaliptyczny. Sesję wykonywaliśmy na Skupie złomu przy czołgu w Pruszkowie (tym samym gdzie kręcono jeden z odcinków Top Model).

Zarówno mnie jak innych uczestników urzekły figurki stojące w jednej hali:

  


A teraz zdjęcia z samej sesji:)
Od razu uprzedzam, że przeważają zdjęcia z Mariuszem, bo jednak wolę pstryknąć parę a dobrych zdjęć niż 60źle poucinanych z kiepskim kadrem, bo się ktoś w kadr wplątał...


Uff, dużo tego. Mam paru faworytów, ale wskazywanie numerkami nie jest zbyt łatwe:) Kto nie był jeszcze nigdy na PRF - zapraszam!

znajdziesz mnie na:


1 comment:

Bezpodstawna krytyka, obrażanie oraz spam nie będą dodawane.
Dziękuję, że wyraziłeś/aś swoją opinię i zapraszam ponownie!

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć