Sunday 13 October 2013

Kate.

Cześć!

Dzisiaj dość prywatna(?) sesja, że tak powiem, gdyż "pozuje" do niej moja dawna bardzo dobra znajoma, wraz ze swoim koniem:) Nasz pomysł na wykonanie zdjęć Kasi zrodził się już dobry rok temu , ale jakoś tak nie było nam po drodze i w sumie - dobrze. Podszkoliłam się w fotografii i z pewnością teraz wyszło lepiej niż by miało wyjść rok temu:) Co prawda Cezar był dość kapryśny, wszystkiego się bał (zwłaszcza zbierającej grzyby babci), ale udało się trochę zdjęć zrobić!:) I w sumie jestem zadowolona, bo nigdy nie umiem robić zdjęć w lesie (co wydaje mi się, że sporo osób ma z tym problem - ekspozycja), a tutaj wyszło naprawdę fajnie. Nie mogłam się co prawda zdecydować czy zostawić naturalną kolorystykę czy przekoloryzować na jesienne barwy tło, więc jest kilka żółtowych tonów. Miłego oglądania!:)












Polub mnie na facebooku.
(sesja dt mojego projektu "pokaż mi swoją pasję" - klik )

12 comments:

  1. Ach zdjęcia są cudowne *.* Uwielbiam konie, bo są bardzo wdzięczne i przyjazne. Ile bym dała, żeby móc sie uczyć jazdy konnej :(
    A tak BTW, to czy tylko mnie się wydaje, że na 2 zdjęciu Cezar ma dość .... szaloną minę? >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. owszem ma:P Dwa zdjęcia z początku to tzw "backstage", Cezar akurat podnosił głowę dość gwałtownie a ja to uchwyciłam:D

      Delete
    2. A pierwsze akurat mi się bardzo podoba, Kasia ma taki szczery uśmiech :3
      hahhaha, genialnie to wygląda na tym drugim zdjęciu ♥

      Delete
  2. Drugie zdjęcie od dołu skradło mi serce :)

    ReplyDelete
  3. spierać się odnośnie tego nie będę, bo jest mi to nie potrzebne, ale o tym, że tkwię w tym samym punkcie, nie zgodzę się w żadnym stopniu.

    ReplyDelete
  4. Woo ale cudowne! Konik taki piękny :)

    ReplyDelete
  5. jakie przepięknie zdjęcia! :o
    masz prawdziwy talent! :)

    ReplyDelete
  6. Owe kaprysy Cezara widać doskonale na drugim zdjęciu od góry. Moje serce, tak jak i Mary, również skradło drugie zdjęcie od dołu. Trzecie od góry, dołu i czwarte od dołu też coś w sobie mają. :) Modelka bardzo fotogeniczna, a koń niezwykły :)

    ReplyDelete
  7. cudowne zdjęcia! jestem pod wrażeniem, caly blog genialny.

    ReplyDelete
  8. Zdjęcie trzecie od konca jest super!

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia. Te w jesiennej oprawie bardzo klimatyczne :) Ale "boli mnie", że konik ma uszy ścięte ;)

    ReplyDelete

Bezpodstawna krytyka, obrażanie oraz spam nie będą dodawane.
Dziękuję, że wyraziłeś/aś swoją opinię i zapraszam ponownie!

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć