Tuesday 22 October 2013

Night in city

Hej!

Dzisiaj post , które technika/czas był dla mnie nowością, ale strasznie mi się spodobał i mam kilka pomysłów na nowe! Co prawda sporo zdjęć mi nie wyszło, bo chciałam robić przy świetle zastanym, wiedziałam, że nie ogarnę kompensacji błysku lampy, ale i tak chociaż tyle zadowalających jak na pierwszy raz to sporo:) My z Lindą już planujemy kolejną sesję, ale to dopiero za trzy tygodnie. Do następnego!









Mod: Linda A. Mua: ja
Polub mnie na facebooku.

8 comments:

  1. Są genialne. Jedne z moich ulubionych, serio. :)

    ReplyDelete
  2. Wow, zdjęcia cudowne i dziewczyna na nich równie piękna ;)

    ReplyDelete
  3. piękne są , jakich parametrów użyłaś są genialne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ogółem robiłam na priorytecie przysłony także czasy były różne, zależne od warunków, więc nie powiem. ISO z zakresu 800-1600, im ciemniej tym wyższe wiadomo. A przysłona 1.8/f. Zero doświetlania itd, światło zastane:)

      Delete
  4. Oo mój Boże! Jaką piękna kolorystyka, klimat zdjęć i oczywiście modelka cudna! nie mogę wyjść z zachwytu! <3

    ReplyDelete
  5. niesamowite zdjęcia i bardzo ładna dziewczyna !:)

    ReplyDelete
  6. Trzecie zdjęcie najlepsze, jest magiczne.

    ReplyDelete
  7. genialnie Wam wyszła ta sesja!

    ReplyDelete

Bezpodstawna krytyka, obrażanie oraz spam nie będą dodawane.
Dziękuję, że wyraziłeś/aś swoją opinię i zapraszam ponownie!

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć