Thursday 3 October 2013

Beauty.

Hej!
Dzisiaj trochę zdjęć z Sylwią. Miałyśmy już ze sobą "do czynienia" przy okazji projektu dla HairXtend, ale postanowiłyśmy też zrobić coś na "własną" rękę. Padło na powiedzmy beauty. Zawsze chciałam zrobić ten efekt światła, który zawsze uważałam, że robią tylko profesjonaliści. Niestety nie chciałam Sylwii zabierać czasu, bo nie wiedziałam jak wszystko trzeba poustawiać jeśli chodzi o źródła światła. Jednak Sylwia powiedziała - mamy masę czasu, ćwicz! No i tak zrobiłam, a efekty nas poraziły wyszło świetnie! Jak tak tylko patrzę  - muszę sobie kupić koniecznie białe tło i softa:) Mój ulubieniec to zdjęcie numer dwa, oraz ostatnie. A Wasze?:)

+ jak Wam się podoba nowy wygląd bloga?








Modelka: Sylwia M.
Mua: Joanna P.

20 comments:

  1. mi najbardziej podoba się zdjęcie 3!!
    :)
    świetnie wyszło. ;)

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia rewelacja ;) Ty to masz talent do zdjęć ;)

    Nowy wygląd bloga jak najbardziej na tak ;)

    ReplyDelete
  3. Wyszło przepięknie!!!!! Taka sesja beauty- marzenie! Ja też chcę <3

    ReplyDelete
  4. Oooo... co do ciebie przychodzę to inny wygląd bloga haha :D
    O tak, tak! Zdjęcia cudowne a drugie i ostatnie moje ulubione :3

    ReplyDelete
  5. Też mi się ten efekt zawsze podobał, chociaż wolę go jeśli pochodzi od zachodu/wschodu słońca. 2 chyba faktycznie najlepsze. Ogólnie kolory są takie fajne. Chociaż modelka jak dla mnie jednej twarzy, chyba że akurat takie zdjęcia powybierałaś ;p A co do wyglądu bloga to mam sklerozę i nie pamiętam jak wyglądał poprzedni, ale ten jest zbyt zwyczajny jak na Ciebie :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. z tego co patrzyłam, to chyba większość ta sama mimika w tej sesji:P Światło słońca a w beauty to całkiem inny efekt xD co do szablonu...nie chce mi się nic kminić, bo za szybko mi się nudzą, a tutaj mogę wstawiać jaki chcę rozmiar zdjęć, bo nic sie nie rozwala, bo wszystko jest białe, a jak jest tło obrazkowe+ kolory na środku to się wsio rozwala a ja nienawidzę małych zdjęć w postach, beznadziejnie to wygląda, nawet jak można je kliknąć i powiększyć:P

      Delete
    2. Ja nie wnikam w nazwy, zdjęcia to zdjęcia, światło to światło :P
      No ale chociaż nagłówek możesz wykminić jakiś bardziej skomplikowany, to wtedy nic nie rozwali. A nie żeś sie ograniczyła to literek! :P

      Delete
    3. a przysłona to ekspozycja, a gówno prawda bo nie:P
      chciałam tak tak zrobiłam:P

      Delete
    4. E? :P Przesłona to przesłona, a ekspozycja to ekspozycja według mojego toku rozumowania :d
      Jak tam chcesz, ale to trochę nie w Twoim stylu :d

      Delete
    5. a czy muszę mieć wiecznie tak samo?:P zresztą naćpane tło i nagłówek odwracają uwagę od zdjęć:P zresztą właśnie, ja odeszłam z forum, możesz zrobić tak samo tu:D

      Delete
  6. Piękna modelka! Nadaje charakteru wspaniale wykonanym fotografiom :)

    ReplyDelete
  7. ojej, nie wierze od kogo dostałam komentarz! <3
    Bardzo dziękuję:)

    ReplyDelete
  8. ojej, nie wierze od kogo dostałam komentarz! <3
    Bardzo dziękuję:)

    ReplyDelete
  9. bardzo ładne fotografie :)

    ReplyDelete
  10. mamy tych samych ulubieńców :) lubię taką rusałkową urodę :)

    ReplyDelete
  11. Wg. mnie trzecie najlepsze, ale nie mogę oderwać oczu również od ostatniego. Dziewczyna ma cudowny kolor oczu!!! Przez przygaszone kolory przepięknie to podkreślasz. Plus za to, że nie dodałaś zbyt wielu ozdób, bo przez to jeszcze bardziej eksponujesz modelkę.

    A Sylwia niech się uśmiechnie! Wtedy też może wyjdzie coś ciekawego ;)

    ReplyDelete

Bezpodstawna krytyka, obrażanie oraz spam nie będą dodawane.
Dziękuję, że wyraziłeś/aś swoją opinię i zapraszam ponownie!

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć